Miért fontos meghatároznod vállalkozásod ideális vendégkörét? Mert akkor érhetsz el igazán jó eredményeket, ha célzottan a vendégkörödre formálod teljes marketing tevékenységed.

Sok vállalkozás követi el azt a hibát, hogy túl széles célcsoport felé kommunikál, és ennek következtében, túl sok elvárásnak próbál megfelelni. A lehető legszélesebb célközönséget megcélozni marketing üzeneteiddel jó ötletnek tűnhet vállalkozásod fejlesztésére, profitod növelésére, a sikereid elérésére; de sajnos valójában ez a legrosszabb amit tehetsz, ugyanis az igazság az, hogy minél specifikusabb vagy, annál jobb eredményeket érhetsz el.

Teljes átalakulás vállalkozásodnak

Felejtsd el, hogy a Te marketing üzeneteid „mindenkinek” szólnak! Helyette alakítsd kommunikációd, promócióid és vállalkozásod egészét úgy, hogy a számodra ideális vendégkör számára legyen vonzó.

Kiváló eredményeket fogsz tapasztalni!

Az ideális vendégkör számodra az, akik illenek az általad nyújtott szolgáltatási körhöz, és ahhoz a vásárlói élményhez, amit az általad vezetett szalon tud nyújtani.

  • szeretik a szolgáltatásokat amiket nyújtasz
  • könnyű kielégítened az igényeiket
  • rendszeresen járnak hozzád
  • ajánlanak az ismerőseiknek
  • profitálsz belőlük

3 lépés, hogy vállalkozásod szárnyra kapjon

 

  1. Nézd meg, hogy mi az, amiben szalonod a legjobb, amiből a legtöbbet profitálsz. Mi a te erősséged?
  2. Most nézd meg, mely az az ideális vendégkör, mely kiegészíti ezt az erősséget.
  3. Majd alakítsd marketing kommunikációs és vállalkozásod teljes arculatát úgy, hogy még több ilyen vendéget vonzz.
Hogyan határozd meg, kik tartoznak vállalkozásod ideális vendégkörébe?

A 80:20-as szabály alapján, 80% esély van rá, hogy vállalkozásod profitja vendégköröd 20%-ától származik.

Ez a 20% a Te ideális vendégköröd.

Ahhoz, hogy azonosítsd szalonod ideális vendégkörét, listázd a felső 20% legtöbbet költő vendégeidet.

Most tanulmányozd ezeket a vendégeket közös vonásokért: kor, demográfiai adatok, nem, szolgáltatás preferációk, lakhely, stb.

Melyik szolgáltatásaidat veszik igénybe legtöbbször? Azonos időközönként jelentkeznek be? Milyen gyakran ajánlanak téged másoknak? Melyik alkalmazottadhoz járnak?

Készíts egy profilt a fenti adatok alapján!

Fordíts időt arra, hogy megismerd Őket, és fejtsd meg mit szeretnek és értékelnek igazán szalonodban!

A célzott Szalonmarketing eredmények magukért beszélnek

Ezt az ideális vendég profilt használd, amikor kialakítod teljes marketing kommunikációdat, saját márkádat, amikor pozicionálod vállalkozásod. Ezekhez a Vendégekhez beszélj! Felejtsd el, hogy mindenkihez beszélsz, egyszerűen nem működik. Fókuszálj az ideális vendégeidre! Ők fognak profitot generálni. Egyszerűbben. Gyakrabban.

Ha szeretnéd fejleszteni vállalkozásod, vedd fel velünk a kapcsolatot, és érdeklődj, hogy mi hogyan tudunk neked segíteni ebben!

    Neve

    Emai címe

    Telefonszáma

    Üzenete