A magas árkategóriás, prémium termékek és szolgáltatások értékesítése nem nehezebb, mint bármely más szolgáltatás értékesítés, ha megfelelő hátteret biztosítunk egy ilyen szolgáltatás bevezetéséhez! Ha prémium szolgáltatást szeretnél eladni, neked is prémium szolgáltatóvá kell válnod, ebben a cikkben megmutatjuk hogyan tedd!

 

Célközönségtervezés

Az ideális vendégkör számodra az, akik illenek az általad nyújtott szolgáltatási körhöz, és ahhoz a vásárlói élményhez, amit szalonod tud nyújtani.

Az ideális vendéged:

  • szereti a szolgáltatásokat, amiket nyújtasz
  • könnyű kielégítened az igényeit
  • rendszeresen jár hozzád
  • ajánl az ismerőseiknek
  • profitálsz belőle
  • jól érzed magad vele

Ők azok a vendégtípusok, akikből többre van szükséged.

Nincs szükséged trükkös vendégekre, akik felemésztik idődet és energiádat, és az örök elégedetlenekre, akiknek kielégíthetetlen igényeik vannak.

Honnan tudod, kik tartoznak a célközönségedbe?

  • Nézd meg, hogy mi az, amiben szalonod a legjobb, amiből a legtöbbet profitálsz. Mi a te erősséged?
  • Most írd le, hogy milyen tulajdonságokkal rendelkeznek azok az ideális vendégek, akik kiegészítik ezt az erősséget.
  • Majd alakítsd ez alapján marketing üzeneted és márkádat, hogy még több ilyen vendéget vonzz a szalonodba. Használj ki minden kommunikációs csatornát! (weboldal, csoportok, Facebook, Instagram, hírlevél, szórólap, partnerek)

 

 

Emeld szalonod színvonalát

A színvonal emelésének egy kulcsszava, hogy nyújts élményt szalonodban.

Figyelj oda az apróságokra. Az üzlethelyiségben biztosított légkör egy fontos eleme a szalon színvonalának, ez pedig egy olyan tényező, amin könnyedén tudsz javítani kis ráfordítással és kreativitással. Figyelj szalonod berendezésére, dekorációjára. Teremts kellemes légkört, ahol a vendégeid ellazulhatnak.

Az online megjelenés is egy ilyen tényező. Nem kell nagy ráfordítás ahhoz, hogy profibb, exkluzívabb hatást kelts, és ezáltal emeld szalonod színvonalát– vele együtt pedig az árakat, amit elkérhetsz a szolgáltatásokért. Használj egyedi profilt, divatos tartalmakat, és posztolj rendszeresen.

Kövesd a divatot!

A divatos dolgokhoz azonnal magasabb színvonalat társítunk, pedig ehhez a tényezőhöz is csak egy kis odafigyelés, kutatómunka, és kreativitás kell. Mind szalonod berendezésénél, mind az online megjelenéseidnél figyelj oda, hogy divatos színeket, kiegészítőket, és tartalmakat használj.

Áremelés

A magas árhoz magas minőséget társítunk

Az olyan kategóriákban, ahol lényegében minden termék hasonló vagy ugyanolyan jellemzőkkel rendelkezik, a márkák erejét az mutatja, hogy mennyivel kérhetünk többet érte. Az ár a minőségre utaló jel. Tehát, ha te alacsonyabb árat kérsz szolgáltatásaidért, a vendég azonnal alacsonyabb színvonalra is fog asszociálni és fordítva, a magas árhoz magasabb színvonalat társít. Így ne félj emelni áraid, mert meglehet, hogy több vendéget fogsz bevonzani szalonodba a magasabb árakkal, mint az alacsonyabbakkal.

A magas ár előnyei marketingpolitikai szempontból

Az alacsony ár csak az ár-érzékeny vendégeket vonzza be a szalonba. Az ilyen vendégekkel nem fogsz tudni hosszú távú kapcsolatot építeni, lojalitást növelni, hiszen amint alacsonyabb áron találják meg az adott szolgáltatást, azonnal tovább fognak állni.

Az alacsony árak nem adnak teret az akcióknak. A különböző csomagajánlatok, akciók megfelelő marketing háttérrel való használata kiaknázhatatlan lehetőségeket nyújt az értékesítésre. Ezekkel az eszközökkel folyamatosan irányíthatjuk, kézben tarthatjuk értékesítéseinket, folyamatosan vásárlásra ösztönözheted velük vendégeidet kihasználva minden ünnepet, évszakot. Azonban ha túl alacsony árakat határozol meg, nem hagysz magadnak lehetőséget ezen ösztönző eszközök kihasználására.

 

Reméljük hasznosnak találtad cikkünket és sikerült olyan ötletekkel ellátnunk, melyeket megvalósíthatsz saját szalonodban is, ha szeretnél még több üzleti segítséget kapni, böngéssz partnerajánlataink között!