Kozmetikai vállalkozóként valószínűleg Te is az újranyitás előtt állsz, folyamatosan figyeled az aktualitásokat, próbálsz felkészülni minden lehetséges forgatókönyvre. Ha úgy érzed, szükséged van egy kis támogatásra a vendégeiddel való kommunikációban, hogyan add tudtukra, hogy újra kinyit a kozmetikád és újra biztonságos környezetben várod Őket, olvass tovább!
Az első és legfontosabb lépés a bizalom újraépítése.
Sajnos most a társas érintkezések visszaszorultak, az emberek bizalmatlanabbak, tartjuk egymástól a távolságot, ami egy ilyen, intim közelséget megkívánó szakmában nehéz helyzetbe hozott mindenkit.
MIT TEHETSZ A BIZALOM KIÉPÍTÉSÉÉRT?
Írj egy listát!
Szedd össze, milyen feladatokat kell még megcsinálnod nyitás előtt, milyen egészségügyi szempontoknak kell megfelelned, milyen teendőid vannak, mielőtt újra vendégeket fogadnál.

Készítsd kommunikációs stratégiát!
Ha Te már látod a teendőid listáját, kezdd el azokat átformálni a vendégeid felé.
Példa:
Ha tudod, hogy nincs csengőd, általában a vendégeid csak benyitnak, szerezz be egyet.
Hogyan kommunikáld?
Használd a következő kifejezéseket: ma beszereztem… a biztonságos munkavégzés érdekében, csökkenti az egészségügyi kockázatot, nem léphet be más.
Ha a listádról több ilyen elemet is posztba tudsz foglalni, kezdd el őket időzíteni. Minden nap posztolj valami olyat, amitől a vendégeid és a követőid látják, hogy törődsz velük és vigyázol rájuk!
Add meg a lehetőséget a kérdezésre!
Adj meg egy idősávot, amikor felhívhatnak, tegyél ki egy posztot, ami alá kommentelhetnek, vagy csinálj élő videót Facebookon! A lényeg, hogy feltehessék a kérdéseiket, elmondhasd, te hogy éled meg ezt a helyzetet, hogyan készülsz, mit várhatnak, ha újra megnyitod a kozmetikádat.

Légy őszinte!
Az őszinteség és a bizalmas kommunikáció a szakmádból kifolyólag valószínűleg nem ismeretlen számodra. Mondd el a vendégeidnek őszintén, hogy vagy, hogy érzed magad, miért nyitsz ki, miért nem nyitsz ki – a lényeg, hogy tisztában legyenek vele, így esélyt adsz nekik arra, hogy megértsék, elfogadják.
Ha szeretnél különleges megoldást nyújtani vendégeidnek, vagy szükséged van új vendégek bevonzására, érdemes modern megoldásokat keresned. Mi tudunk ilyen megoldást, ha nyitott vagy a legújabb technológiákra, olvass tovább!
Kapcsolódó tartalmak
SEYO transzdermális anti-aging technológia a kozmetikus szemével
Mit jelent a SEYO TDA a szakemberek számára? Mit gondolnak a technológiáról és annak hatékonyságáról a SEYO-val dolgozó kozmetikusok? A Beauty Forum magazin év eleji lapszámának hasábjain elárulták nekünk, ezt közöljük most blogposztunkban. Fájdalommentes és hatásos –...
Megjelent új SEYO Magazinunk
Német partnereinkkel együttműködésben elkészítettük magyar nyelvű SEYO Magazinunk új számát, melyet egyaránt ajánlunk szépülni vágyó hölgyek és urak, valamint a technológia működése és sikerei iránt érdeklődő szépségipari szakemberek számára. Magazinunkban szó esik a...
A sikeres kozmetikai beruházások szempontjai, avagy hogyan válasszunk új technológiát
Pesti Antal vagyok, az Inno Shape Kft. tulajdonosa és ügyvezető igazgatója. Közel 10 éve foglalkozom kozmetikai gépek bérbeadásával és értékesítésével. Számos tapasztalásom volt a piacon, ami a sikerhez vezetett. Mára teljes joggal mondhatom, pontosan tudom mi kell...