Kozmetikai vállalkozóként valószínűleg Te is az újranyitás előtt állsz, folyamatosan figyeled az aktualitásokat, próbálsz felkészülni minden lehetséges forgatókönyvre. Ha úgy érzed, szükséged van egy kis támogatásra a vendégeiddel való kommunikációban, hogyan add tudtukra, hogy újra kinyit a kozmetikád és újra biztonságos környezetben várod Őket, olvass tovább!
Az első és legfontosabb lépés a bizalom újraépítése.
Sajnos most a társas érintkezések visszaszorultak, az emberek bizalmatlanabbak, tartjuk egymástól a távolságot, ami egy ilyen, intim közelséget megkívánó szakmában nehéz helyzetbe hozott mindenkit.
MIT TEHETSZ A BIZALOM KIÉPÍTÉSÉÉRT?
Írj egy listát!
Szedd össze, milyen feladatokat kell még megcsinálnod nyitás előtt, milyen egészségügyi szempontoknak kell megfelelned, milyen teendőid vannak, mielőtt újra vendégeket fogadnál.

Készítsd kommunikációs stratégiát!
Ha Te már látod a teendőid listáját, kezdd el azokat átformálni a vendégeid felé.
Példa:
Ha tudod, hogy nincs csengőd, általában a vendégeid csak benyitnak, szerezz be egyet.
Hogyan kommunikáld?
Használd a következő kifejezéseket: ma beszereztem… a biztonságos munkavégzés érdekében, csökkenti az egészségügyi kockázatot, nem léphet be más.
Ha a listádról több ilyen elemet is posztba tudsz foglalni, kezdd el őket időzíteni. Minden nap posztolj valami olyat, amitől a vendégeid és a követőid látják, hogy törődsz velük és vigyázol rájuk!
Add meg a lehetőséget a kérdezésre!
Adj meg egy idősávot, amikor felhívhatnak, tegyél ki egy posztot, ami alá kommentelhetnek, vagy csinálj élő videót Facebookon! A lényeg, hogy feltehessék a kérdéseiket, elmondhasd, te hogy éled meg ezt a helyzetet, hogyan készülsz, mit várhatnak, ha újra megnyitod a kozmetikádat.

Légy őszinte!
Az őszinteség és a bizalmas kommunikáció a szakmádból kifolyólag valószínűleg nem ismeretlen számodra. Mondd el a vendégeidnek őszintén, hogy vagy, hogy érzed magad, miért nyitsz ki, miért nem nyitsz ki – a lényeg, hogy tisztában legyenek vele, így esélyt adsz nekik arra, hogy megértsék, elfogadják.
Ha szeretnél különleges megoldást nyújtani vendégeidnek, vagy szükséged van új vendégek bevonzására, érdemes modern megoldásokat keresned. Mi tudunk ilyen megoldást, ha nyitott vagy a legújabb technológiákra, olvass tovább!
Kapcsolódó tartalmak
3 dolog, amire a bőrödnek szüksége lesz ősszel
Az őszi hűvös, száraz, változékony idővel a bőrünk állapota is jelentősen megváltozik. Kiszárad, sebezhetőbb lesz, így rendkívül fontos, hogy megadjuk neki azt a hidratáltságot és ápolást, amit megérdemel. Hogyan? 3 dolog, amire a bőrödnek szüksége lesz ősszel...
3 szuper marketingötlet a kozmetikád fejlesztéséért
A marketing célja, hogy egy vállalkozás ismert és sikeres legyen, növekedni tudjon. A tukmálós, sales-szagú marketing már a múlté, mégis sokan ódzkodnak tőle, pedig egyszerű, emberközeli és a munkafolyamatokat könnyítő eszközökkel is csinálhatod – megmutatjuk, hogyan ...
A víz szerepe a bőrápolásban
A hidratálás szerepe, azon felül, hogy elengedhetetlen szervezetünk komplikációk nélküli működéséhez, a bőrápolásban is számottevő. Bőröd a tested legnagyobb szerve, melyet a hidratálás táplál és segít a legjobban. Az elegendő folyadékbevitel rengeteg bőrprobléma...